Brendlərə idman marketinqin imkanlarından yararlanmaqla sektorlar əlaqələrinin qurulmasına, inkişaf etdirilməsinə və idarə edilməsinə dəstək göstəririk.
Sponsorluqların İdarə edilməsi
- Sponsorluq müqavilələri üzrə danışıqlar və vasitəçilik;
- Sponsorluğun idarə edilməsi;
- Sponsorluq müqaviləsi üzrə danışıqlarda iştirak və təkmilləşdirmələr etmək;
- İdmanla bağlı məsələlərdə brendləri sektorla əlaqələndirmək, kömək etmək və onlara rəhbərlik etmək;
- Tədbirin idarə edilməsi.
İdman Marketinqi və Kommunikasiya
- İdman aktivləri portfelinin idarə edilməsi;
- İdman marketinq strategiyasının hazırlanması və tətbiqi;
- İdman bazarının təhlili;
- İdman investisiyalarının idarə edilməsi;
- Marka imicinin və tərəflərin Hüquqlarının Müdafiəsi;
- ROI ölçülməsi.
Sponsorluq Strategiyası üzrə Məsləhətçilik
- Vəziyyətin təhlili və bazar araşdırması;
- Cari idman aktivləri portfelinin təhlili;
- İdman bazarı və rəqiblərin təhlili;
- Orta və uzunmüddətli idman marketinqi və sponsorluq strategiyalarının hazırlanması;
- Rəqib təhlili.