Əvvəlki dövr (20-ci əsrə qədər)
İdman marketinqi ilk olaraq idmanın kommersiyalaşdırılması ilə başladı. Sponsorluq, əsasən, 18-ci əsrdə İngiltərədə at yarışları kimi tədbirləri dəstəkləyən yerli bizneslərdən ibarət idi. Bu səylər böyük miqyaslı marketinq kampaniyaları əvəzinə, yerli bizneslərin görünüşünü artırmağa yönəlmişdi.
Müasir idman marketinqinin yaranması (1900-1950-ci illər)
Sponsorluğun qızıl dövrü (1960–1980-ci illər)
Qloballaşma və rəqəmsal inqilab (1990-cı illərdən bu günə qədər)
Müasir idman marketinqini şəkilləndirən əsas trendlər
İdman marketinqi dəyişən istehlakçı davranışlarına və texnologiyalara uyğunlaşaraq idman sənayesinin əsas dayağı olmağa davam edir.
Müəllif,
Məhəmmədcamal Teymurlu